Dostępność

Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Powiatowej Policji w Starachowicach

Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).
Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.

W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza (pdf, 53 kb).

Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania informacji o braku dostępności.

Sposoby przekazania informacji

Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Powiatowej Policji w Starachowicach można:

  •     wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Starachowicach, ul. Aleja Armii Krajowej 27, 27-200 Starachowice;

  •     złożyć osobiście u dyżurnego Komendy Powiatowej Policji w Starachowicach, ul. Aleja Armii Krajowej 27, 27-200 Starachowice;

  •     przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: starachowice@ki.policja.gov.pl ,

  •     przesłać na skrzynkę ePUAP.

 

Dane osobowe przetwarzane w trybie RODO w Komendzie Powiatowej Policji w Starachowicach.

Powrót na górę strony